Realizarea spectacolului: Francisc Valkay (Timișoara)
Asistent regie artistică: Nicolae PopaScenografia: Răsvan Drăgănescu
Coregrafie: Laurențiu Nicu, Eva Ștefănescu, Nicolae Popa, Andreea Gheorghe, Pavel UncuConducerea muzicală: Ivan Iliev (Bulgaria)
Concert-maestru: Dan Bozgan
Maestru de cor: Bogdan Botezatu
Pregătirea muzicală: Corina Stănescu, Maria Cristina Stan
Regia tehnică: Costinel Stancu
Sonorizare: Sorin Tican
Maestru de lumini: Roberto Bujor
Machiaj/coafură: Ioana Boicea
Soliști:
Cristina Oltean (Cluj-Napoca), Cezar Ouatu (București), Ștefan Ignat(București)
Ȋși dau concursul:
Orchestra, Corul și Baletul Operei Române Craiova
Clasa de Balet „Attitude” a Operei Române Craiova, în parteneriat cu Asociația I.S. Drăgulescu – Profesori coordonatori: Eva Ștefănescu și Olguța Ilie
Corurile de copii al Liceului de Artă „Marin Sorescu”
(dirijor – Florian George Zamfir)
şi al Şcolii Generale nr. 39 „Nicolae Bălcescu”
(dirijor Agata Popa)
Clubul Sportiv „Star Dance” Craiova – Antrenor: Pavel Uncu
Clubul Sportiv „Academus” – alpinism acrobatic – Preşedinte: Cristian Gună
Carmina Burana (denumirea latină pentru Cântece din Beuern) este numele unui manuscris care conţine 254 de poezii şi texte dramatice din secolele XI, XII şi XIII. Manuscrisul a fost găsit în 1803 în mănăstirea benedictină Benediktbeuern, în Bavaria şi se află în prezent în biblioteca naţională bavareză în München, Germania.
Istoria celebră a cantatei scenice Carmina Burana începe prin descoperirea acestei lucrari cu texte medievale, de către compozitorul Carl Orff, într-un catalog de anticariat. De la prima sa audiţie (8 iunie 1837, Frankfurt am Main) şi până în prezent, Carmina Burana se bucură de o celebritate fără precedent. Explicaţia vine din forţa de comunicare a partiturii şi din efectul extrem de puternic şi plăcut obsesiv al celor mai cunoscute pasaje ale sale.
Carmina Burana la Opera Română
