Asculta Live
LIVE :
De Garda in FM

Pista de la Aeroport e aproape gata de zboruri


“Am înțeles că au fost vândute până în prezent circa 800 de bilete și iată interesul oamenilor. De altfel, ne întâlnim cu oamenii pe stradă și ne întreabă dacă într-adevăr îi vom da drumul pe data de 25. A fost un angajament riscant și din partea noastră, pentru că fiecare mai lucrăm cu constructori și acasă și știi când începi dar nu stii niciodată când termini. Iată că noi ne aflăm în faza în care ne apropiem de final și vom face lucrări la aeroportul din Craiova în așa fel încât nimeni nu va mai scoate niciodată Craiova de pe harta aeroporturilor din lume și harta aeroporturilor regionale. De acum înainte și cei din Ministerul Transporturilor și cei pe fonduri europene se vor gândi la noi că se pot baza pe noi și putem cheltui cu folos banii europeni. În plus, se realizează această pistă care trece de la rigid la elastic. Le mulțumesc în primul rând celor de pe aeroport, celor doi directori în mod special, Mircea Dumitru și Adi Predescu dar și celorlalți, colegilor mei vicepreședinți, doamna vicepreședintă, domnul vicepreședinte și arhitectul șef și directori de la tehnic care au supravegheat această lucrare ca și cum ar fi fost în ograda lor de acasă. Am lucrat cu o firmă cum rar ne-a fost dat să întâlnim, o firmă care s-a mobilizat foarte bine, pentru că toate aceste lucrări trebuiau să se termine în aprilie anul viitor”, a declarat Ion Prioteasa, preşedintele CJ Dolj.

“Foarte multe firme ne-au soilicitat insistent să reluăm zborurile cât mai rapid de pe aeroportul din Craiova pentru că afacerile lor trebuie să se dezvolte și ele sunt stâns legate de reabilitarea aceste piste a aeroportului. Trebuie să vorbim de viitor, de ceea ce înseamnă Programul Operațional de infrastructură mare, acolo unde aeroporturile regionale sunt eligibile. Numai aeroportul din Craiova, în perioada următoare urmează să depună proiecte de 70 de milioane de euro și pe această cale tragem un semnal de alarmă cu privire la ghidul care reglementează O.I.M-ul care alocă foarte puțini bani pentru aeroporturile regionale”, a declarat şi directorul Aeroportului Craiova.

“Se folosesc trei tipuri de asfalt, stratul de bază, care e cel de rezistență de fapt și are un schelet mineral cu dimensiuni mai mari, al doilea strat este cel de legătură și stratul de uzură. Firma oferă șapte ani de garanție. Am inplicat experți atât locali cât și de pe plan internațional din Spania și Italia pentru a avea siguranța că aceste lucrări vor rezista cât mai mult timp. Pentru a preveni eventualele întârzieri în seara aceasta vom începe și un schimb de noapte”, a declarat directorul de şantier de la Azvi.

Comentarii